درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید/شعر های مهر حرف ساده است /صحبت از جام می ومی خانه است /حر ف هایش شعر پر احساس دل /قلب پر احساس او چون اینه است ...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهریلدا و آدرس مهریلدا.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 494
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 502
بازدید ماه : 905
بازدید کل : 72701
تعداد مطالب : 413
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1

مهریلدا
شعر/ اجتماعی/ الهیات/فلسفه زندگی
چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, :: 8:14 ::  نويسنده : مهر       

من خجالت زده ی روی توام

 

عاشقم عاشق ابروی توام

 

گرچه من راه به رویت بستم

 

دل اهل حرمت را خستم

 

لیک خرسندی تو می جویم

 

تو سلیمانی ومن چون مورم

 

لطف کن لطف مرا پاک نما

 

بر حریمت سر من خاک نما

 

دوست دارم هدف تیر شوم

 

من ز خوان تو نمک گیر شوم...

 

السلام علیک یا اباعبدا لله الحسین وعلی الارواح التی حلت بفنائک ...سلام خدا بر حربن یزید ریاحی ...التماس دعا

 

/13 محرم الحرام 1434



نظرات شما عزیزان:

حسین من
ساعت8:26---8 آذر 1391
سلام خوب بود ..دل نشین سروده بودی دمت گرم ...خدا ما را با ارباب حرحضرت اباعبدالله محشور کنه ان شاالله .امین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: